2013. augusztus 15., csütörtök

Kötött pulcsi, horgolt kalap

Volt ez a 4 gombóc barnás Catania fonalam, amit még Csabi pici korában vateráztam. Akkor nem kötöttem meg, nem tetszett, most már nem lett volna elég Csabinak, így lett belőle Boginak egy pulcsi. Meglepődtem, hogy még jól is áll neki.

A rózsaszín kalapocskát nagyon sokáig horgoltam, mindig hozzá fogtam, aztán ott hagytam, és a szaporítások után gyorsan, egy pár óra alatt befejeztem. A szegélyét lebontom, átvariálom, így nem tetszik.
A fonal lidl-s pamut.



4 megjegyzés:

Patrícia írta...

Ez a pulcsi nagyon jó lett és tényleg nagyon jól áll Bogicának.
A kalap így is aranyos, de ha nagyobb kicsit hullámos karimát készítenél szuper lenne.

Macus írta...

Ilyen barnás nekem is volt, Vikinek volt belőle kardigán, szerettük. Boginak is szuperül áll.

Mázsa Viki írta...

Pat, inkább szűkebb, kisebb szélt szeretnék, ezt 2 ráhajtásos pálcával csináltam. Majd megvariálom, amennyi az én horgolótudományomból kitelik.
Te hogy állsz Rheuska raglán pulcsijával?

Macus, emlékszem, hogy készült Vikinek ugyanilyen fonalból felső, azért mertem nekiállni én is, mert fonalban nagyon nem tetszett, de Vikicáé aranyos lett.

Patrícia írta...

Viki, most zoknigyártásban vagyok:) Van annyi olyan és annyi fonalam, hogy ha minden igaz, lesz hármunknak ugyanolyan fonalból különböző méretű zoknija. :)