2013. augusztus 15., csütörtök

Varrtam. Sokat!

A varrógépemre nagyon ráfért egy alapos karbantartás, be kellett állítani több mindent. Állandóan összegyűrte a szálat alul, már nem tudtam vele mit kezdeni. (megjegyzem, most a "javítás" után is összegyűri néha. Lehet, hogy már sosem lesz tökéletes)
Szóval kiéheztem varrás terén, és a napokban pótoltam rendesen.
Készült egy mei tai Bogicának, szerintem ez a legszebb, amit eddig varrtam, viszont a kisasszonynak nem jön be, de valahogy tényleg olyan furcsán lapul benne, nem tudom miért, Csabika nem így gunnyasztott anno, és szerette is. Bogi nem. Hiába, ő nem szokta meg. Mellette boldogabb. :) A kendőben viszont vígan elvan.



Készült egy kis gyerek mei tai is, Patrícia barátnőm kicsi lányának, Rheusnak. Ő is hadd nevelje kötődően a Kicsi babáját. :)




Aztán készült sok-sok pelus, a régiek kissé elhasználódtak, na meg nem ártott már egy kis változatosság. Hiába no, én ebben lelem örömöm. Mint kiderült, Apának sincs ellenére, a kis kockás nagyon tetszik neki, még egyik pelusra sem mondta soha, hogy milyen jól néz ki.

Csuda aranyos, vidám ez a kis baglyos pelus. Amúgy is szeretem a baglyos holmikat.


Én, a nagy "koponyaellenes" tavaly beadtam a derekam Csabikának, aki kért, hogy rendeljem meg ezt a pul-t Bogicának. Most került rá a sor, mostanra barátkoztam meg vele. Próbáltam a pink y gumival kicsit csajosítani. A kis gazdájának tetszik.


Itt van Apa kedvence is. :)


És itt van az én nagy kedvencem, a Totsbots fazon. Már Bogi születése előtt bele voltam szerelmesedve, vettem is egy használtat, ami annyit is ér, folyton kiázik. Az újért sajnáltam a majdnem 6 ezer ft-ot kiadni (főleg úgy, hogy ez egyben varrt pelus, tehát használat után rögtön megy a mosóba, nem olyan, mint a külön külső, hogy csak a pisis prefoldot cserélem benne.)

Így most nekünk is van szép új, jó, saját mintájú totsbots-unk. :D
Gyanítom fogok még jópár ilyet készíteni!!!





2 megjegyzés:

Patrícia írta...

Hát Te nagyon ügyes vagy, le a kalappal! Rheus nagyon fogja szeretni a mini mai tai-t, ebben biztos vagyok! Nagyon édes lett. És hogy Magad varrod a pelusokat.. Szóval kalaplengetés. :)

Mázsa Viki írta...

Jaj, nagyon aranyos vagy! Nem nagy szám, viszont arra büszke vagyok, hogy ahogy megmutattam fészbúkon is, sokan kedvet kaptak nem csak a mosható pelusozáshoz, hanem a saját készítéshez is!

Azért nem küldtem még a csomagot, mert várom azt a nyavalyás katicás szappanformát! Aug. 3. óta nincs újabb frissítés a ragszám alatt. :(