2011. január 9., vasárnap

Beret sapka 2.

Minden napra egy beret. (mese) Reggel kezdtem, az előbb fejeztem be.
Persze közben főztem, mostam, karácsonyfát bontottunk, sétáltunk, megint főztem, sütit sütöttem. Azt hiszem egyre gyorsabban kötök. :)
Vékonyabb a fonal is, bár dupla szállal, de kisebb tűvel kötöttem, ugyanannyi szemszámmal, mint az előzőt.
Lehet, hogy minden nap kötök egyet? :)
Nagyon finom puha, Ági féle félgyapjú fonalból köttem. Olyan jó puha!!! Persze a fiúk is rábuktak rögtön!




A színe sokkal sötétebb, nem tudom visszaadni. Gyönyörű mély lila.






Csabika annyira, de annyira aranyos benne! :)


Persze Apa meg rögtön elkezdett poénkodni. Unnéz ki, mind amikó Pitta bácsi micisapkába kigyün a kocsmábu. :) A gyerek se maradhatott ki a viccelődésből. A lényeg, hogy jókedv legyen! :)

1 megjegyzés:

Irenka írta...

A beret klassz lett - most is, a családod pedig nagyon jópofa, jókat mosolyogtam a fotókon.