2011. április 5., kedd

Turis fonalból

készült ez a felső magamnak. Nagyon szeretem ezt a fonalat, bár szúr. :( Nem tudom az összetételét, nem volta rajta címke, 70 dkt-t sikerült belőle szerezni, a pulcsihoz kb. 25 dkg kellett.
Valami alpaka-gyapjú-pamut keverék lehet a fonal.
Tű: passzé 4,5 bambusz zoknitű, a többi 5-ös knit pro
Magamon majd akkor fotóztatom, ha fogytam kicsit. Eredetileg is úgy készítettem ezt a felsőt, hogy ne legyen olyan nagy. (a becsülettel végzett edzés és nagyon is odafigyelt táplálkozás ellenére 1,5 hét után még semmit nem fogytam, de kitartok :( )



Vakuval


Vaku nélkül

7 megjegyzés:

zazálea írta...

melyik szín hasonlít jobban az eredetire?
nagyon csini.... :o)

Mázsa Viki írta...

Talán a vakus, de egyik sem adja vissza az eredeti színt.
Köszönöm, remélem majd rajtam is azt lesz egyszer... :)

Névtelen írta...

Nagyon jó lett:) Mazohista vagy, felnőtt darabba belefogni:))) Nagyon csodállak ezért.

Zandiflora írta...

Helyes lett! Biztosan csinos felvéve is!
Nekem is van egy szúrósom. Nem valami kellemes viselet, de mégis felveszem néha-néha, ha már annyit dolgoztam vele :)

Mázsa Viki írta...

Pat, nem mazochista, hanem önző. :) Mert senki nem köti meg nekem, hát megkötöm magamnak. Ráadásul nem kis méret, tudod Te ezt. :)))) Vagy inkább :((((( ?
Közben azért készülget ám 1-1 apróság, nem tudnám csak ezt csinálni. A pamut sapi is közben készült.
Most fogok nekiállni Anyukámnak egy raglán kardigánnak, nagyon szeretne olyat, tudom!!! (a méret egy centivel sem kisebb, mint az enyém :D)

Zandiflora nem olyan csinos ez még felvéve, de teszünk róla. :) Talán ha trikót veszek alá, jobb lesz, mert csak a dekoltázsomnál szúr. A színe viszont nagyon tetszik!

Macus írta...

Nagyon jó lett, tetszik.

Irenka írta...

Nagyon jól néz ki, a szúrósság hátha tompul néhány mosás után (van ilyen?). Viseld egészséggel!