2011. május 15., vasárnap

Kardigánom

Már tavaly óta várta ez a szép lila színátmenetes Rikker gyapjú, hogy kardigán legyen belőle. Most elkészült. Az enyém!!!
2 hétig tartott, egyre jobbak a részidőim. :) Anyukám kardigánjával még adós vagyok, az előbb elkészült, de annak a fotója a telefonomon van, én meg nem tudom áttenni a gépre, Apának meg még nem volt érkezése. :s Úgyhogy fotó most a sajátomról.

Súlya: 460 gramm
Fonal: 2 ágú Rikker féle gyapjú
Minta: valahol láttam, de nem ugrik be hol, ha valaki tudja jelezze!
Tű: passzé: 5-ös knit pro, a többi 5,5-es knit pro, ujja 6-os bambusz zoknitű (zoknitűvel sokkal szorosabban kötök...???
Még ki kell öblítenem és blokkolnom, akkor sokkal szebben áll majd!


6 megjegyzés:

zazálea írta...

te jó ég, te mennyit fogytál?
(látod, milyen vagyok, a kardigánról meg semmit sem mondok, pedig!)

Mázsa Viki írta...

Semmit. :( Ügyes a fotós!!!

Névtelen írta...

Viki,Te elképesztő vagy!! Munka mellett 2 hét alatt???!! Nagyon szép lett. A fonal is szép.
Fél éve kezdtem el egy rövidujjú mellényt horgolni magamnak. De ránézek a méretére, és inkább Rheusnak kötök gyorsan valamit. :))
És szerintem is fogytál. Vagy csak ennyire jól áll a lila? :)

zazálea írta...

én azzal is megelégednék :o)))

Mázsa Viki írta...

Kiváncsiságból reggel ráálltam a mérlegre, tényleg lemenet 2-2,5 kg. Barátnőm szerint ez sokkal többnek látszik, úgyhogy nem csak a fotós volt jó. Ennek most én is külön örülök! :))) Meg feltűnt az utóbbi hetekben, hogy lecsúsznak a gatyáim. :P

Jutka írta...

Szép kardigán!