2012. augusztus 2., csütörtök

Pelenkarengeteg

Időközben végre lepottyant Bogi köldökcsonkja, így már egy ideje csak és kizárólag mosható pelusokat használunk, a legnagyobb megelégedéssel.
Közben az is kiderült, hogy nekünk mi vált be. Illetve én mit szeretek használni.
Érdekes módon nekem a gyapjú külső valahogy nem...talán még mindig nem bízok benne, hogy tényleg nem ázik át.
Amit a legjobban szeretek, legalábbis éjszakára a legtutibb: külön külsőbe hajtogatott bambusz prefold.
Nappal 1-2 órára tökéletes MÉG a zsebes AIO pelus is 1-2 betéttel.
Viszont a kakkanccsal semmi nem birkózik meg, Bogi olyan erővel ki tudja lőni/folyatni a pelusból a cuccot... :D de általában azt én kapom ajándékba pelenkázás közben. Így csak várok, várok, várok, hogy meddig jön még belőle. És mikor már azt hiszem végzett és ötödszörre is kitakarítom a lányt, kapok még egy adagot. :D
Tehát még pluszban varrtam 2 kicsi külsőt, és befejeztem/átalakítottam a megkezdetteket.



Ezt a kis virágosat barátnőm kislányának készítettem.



A retro szivecskéset most fejeztem be, ez nekünk még nagy, de amilyen iramban nő a kisasszony...



Ezt a katicás külsőt szeretjük, pont jó méret,



mint ahogy ez a kis virágos is. Ez a kettő ugyanaz a méret, egyszerre készültek.



2 megjegyzés:

Macus írta...

Nagyon ügyes vagy, Viki!
A kis csaj tündéri!

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy!

És a gyerekek tüneményesek!