2015. június 19., péntek

Wisteria

Kisebb kihagyás után ismét teszteltem Kutas-Keresztes Ági egy kendőjét!
Csodaszép minta, könnyen megjegyezhető. Gyorsnak nem mondanám, két okból is, egy hülyeségem miatt az egész kendőtestet lebontottam és újra kezdtem. 2 csavarást rontottam el, 4 szemet kellett volna kijavítani, de megint türelmetlen voltam, leszedtem a tűről, és a csavarások miatt nem tudtam visszaszedni.
A másik ok, hogy a leghosszabb sor 803 szemből állt, ráadásul tele csavarással. De megérte, mert nagyon tetszik!
Bucika szépséges fonalával egy jó párosítás!

Minta: Wisteria by Kutas-Keresztes Ágnes (amint megjelenik a minta linkelem)
Fonal: ByBuci 100% merino 400m/100g - 2 motring
Tű: 4-es rózsaszín műanyag, amit Csabesz az utolsó pár sor előtt "ketté térdelt", így 3,75-ös karbonzzal fejeztem be








2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép! Milyen fonal?

Névtelen írta...

Nagyon szép! Milyen fonal?