2010. december 31., péntek

Csabika kesztyűje

Készült ma egy ugyanolyan kesztyű, mint Levikéé.
Csupán 4 szemmel kötöttem nagyobbra, de széles lett. Elég lett volna ugyanakkora szemszámmal, mint az előzőt, csak hosszabra.
Majd a következőt...
Csabika szerint ez is bök. Persze, amit én kötök, az minden bök.
60% akril, 40% gyapjú fonal, és a nyakat nem böki, akkor a kezet...
De gondolom azért majd a csini kabátkájához hordani fogja!
Nem ez az utolsó kesztyű projektem, az tuti. Nagyon élvezem, gyorsan megvan! Ráadásul rájöttem hogy kell szépen befejezni, a saját kesztyűm ujjait is visszabontom és szépen befejezem!
Elkezdtem kötni a fekete tulipánból a mellényemet, valami álom puha ez a fonal. Remélem pár nap múlva mutogathatom azt is! :)



2 megjegyzés:

Macus írta...

Csak meg kéne próbálkoznom a kesztyűkötéssel..
Várom a fekete tulipánt.

Mázsa Viki írta...

Szerintem nyugodtan merj nekiállni, nagyon egyszerű. De a jobb kezénél én változtattam, mert az eredeti leírás alapján nem jött volna ki a szemszám. Majd megírom mailben hogy csináld!