2010. december 26., vasárnap

Karácsonyi ajándékom!

A Karácsonyunk boldogan, békésen telt! Jól éreztük magunkat.
A fiúknak meglepi volt az ajándék, én magamnak vettem Apa nevében. Jobb a békesség. :) Így biztosan örültem neki. Mégpedig nagyon!








Csabika több apróságot kapott, Apa egy laptopot tőlem, mert a régi gépre már annyit ráköltött, hogy simán vehetett volna egy újat. És most, hogy megint akart valamit venni bele, azt mondtam itt állj, kapsz egy újat. Kiválasztotta, megrendeltem, becsomagoltam, fa alá tette a Jézuska. És Apa is borzasztóan örült az ajándékának.  :)

Csabikának is hozott mindenhova a Jézuska olyan ajándékot, amivel egész nap lekötötte magát. Anyukámékhoz egy régen vágyott játék laptopot. (Hédike és Hannácska is ugyanolyan kapott). Anyósomékhoz egy géppisztolyt, ami szinte élethű, nagyon szeret vele játszani. Hozzánk pedig egy Thomasos matricakészítő "gépet". Meg puzzle-t.




És természetesen mindenki megkapta a HoKata ajándékokat. Apa az eredeti festményt, Csabika a belőle készült puzzle-t (bár mi ketten raktuk ki Apával), és mindenki 1-1 festményes bögrét a saját nevével.




A karácsonyi vacsorát illetően beújítottam. Aszalt szilvával töltött karaj készült, és kenyértésztában sült pulykamell (eredetileg sertésszűz) erdei gombával.



Gondosan előkészítettem mindent, gyönyörűen megsült a tészta, de bizony mikor elvágtuk a husit, tiszta nyers volt a közepe. Így a húst kiguberáltam, beletettem a jénaiba és visszatettem 40 percre sülni. :) De addigra a gombás kenyértészta elfogyott. :) Így is finom volt.
Desszertnek sárgarépás-mascarponés-diós torta készült. Mindenki el volt ájulva tőle. Vittünk tegnap Anyósoméknak is, és nagyon megdícsérte, hogy milyen isteni finom. Nagyon jól esett.





 Boldog karácsonyunk volt!







Nincsenek megjegyzések: