2011. február 6., vasárnap

Harmadik díj

Természetesen most is Patrícia blogbarátnőmtől! :)


A díjjal járó kötelezettség az lenne, hogy 5 embernek adjam tovább.
De én akinek akartam, már adtam, viszont ilyet Valaki nem kapott tőlem, aki számomra nagyon fontos blogbarátnő, ő pedig Macus!!!
Macus és Patrícia fogadjátok tőlem szeretettel ezt a díjat, Ti vagytok az én blogbarátnőim, Veletek bármit meg tudok beszélni mindenféle szégyenkezés nélkül, természetesen nem csak kézimunkáról, ezért Ti lelki társaim is vagytok!
Ezért vedd úgy kedves Patrícia, hogy Neked én most visszaadom ezt a díjat!

És ezennel a díjak továbbítását én befejeztem! :) 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm:)
Én is így érzek.
Macusnak pedig szívből gratulálok!
Bevallom Rá is gondoltam, de nem ismerem Őt annyira, bár mindig csodálkozom milyen gyönyörűen köt! Örülök, hogy továbbadtad Macusnak! :)

Macus írta...

Viki!
Nagyon köszönöm. Különlegesnek tartom, ahogyan itt egymásra találtunk, rendkívüli módon hálás vagyok érte.

Patrícia! (Ha olvasod)
Neked is köszönöm a szép szavakat. Biztosan rólam szól a kötős rész?