2011. március 26., szombat

Az első edzés(ek)

Míg én tegnap a Szimfonikus zenekarral koncerteztem a Hotel Arany Bárányban, addig az én két férfim összerakta nekem a "tornáló"-t. Csabika nevezi így.
1,5 perccel előtte lett kész, hogy este 9-kor hazaértem.
Természetesen az első, aki kipróbálta Csaba Ádám úrfi volt. :) (már csak a háttérben tornyosuló játékoknak kell megcsinálni az ajtó mögé a polcot. Az anyag már megvan hozzá)

Aztán nagy lelkesen engem is ráállítottak, hogy "Anya próbáld már ki!!!" Még éppen csak a blézeremet vettem le. Gyorsan átöltöztem, és nyomtam is egy 10 perces gyorsedzést, aztán szinte le is potyogtam róla. Este fél 10-kor. :)


Na, aztán ma reggel a 25 perces intenzív edzés után már nem vigyorogtam annyira! :) Fülemen a fejhallgató, és a tornálóhoz kapott ajándék MP3-ból jött a zene. Apa jobbnál jobb, pörgős számokat töltött fel rá, így nem volt nehéz edzeni. (nekem zene nélkül nem megy, ez már csak szakmai ártalom :)


Természetesen az apróbbik Mázsának is muszáj volt egy kis edzést tartani. :) Megzabálom, annyira aranyos. Éppen teregettem az erkélyen, amikor megláttam, hogy mit művel. Szépen feltette a fejhallgatót. Nagyon mulatságos, mert előre nem tudja tekerni, mindig hátrafele indul neki el. :)



Már most nagyon szeretem ezt a "kis" masinát. (a fél nappalit elfoglalja, eddig sem fértünk el) Rengeteg program van rajta, 14 automata, az erősséget pedig 1-16-ig lehet állítani, tehát van választék és motiváció. :)
Minden reggel az lesz az első, hogy egy jó kis edzést tartok rajta. (mint a régi szép időkben, amikor minden reggelemet futással kezdtem)
Az cél, hogy habtestemből kb. 20 kg-t lefaragjak. Ez a minimum. Aztán majd meglátjuk, de én azzal már boldog lennék.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Menni fog, kitartás!
Példaképpnek pedig ott az apróbbik Mázsa:) Csuda édes ez a gyermek!:)

Macus írta...

Jó edződést az új technikával! Csabi egy csudapofa...

Mázsa Viki írta...

Köszi Barátnőim! Kitartok, igen erős az elhatározás!
Igen, ez a Csabi csuda egy figura! :)

zazálea írta...

te, ez olyan fura, mintha a két nő nem ugyanaz lenne, ennyit tesz rajtunk a smink és ruha? jaj nekem.
egyébként ilyet én is akarok, igeneigenigen, meg a -20-at is, igen, igenigen.... :o)

Mázsa Viki írta...

Ugye? Én is a két fotót nézegettem délelőtt, hogy mennyire más voltam tegnap kisminkelve (azért jobban mutattam volna, ha a szép blézerem rajtam marad, ami ELTAKAR) és sport ruhában kiizzadva, kifáradva, kipirosodva. Egyik is, másik is én vagyok, és mégsem, mert általában a kettő között szoktam kinézni...na ezt jól megaszontam.

zazálea írta...

én azon tipródtam, vajon nem bántottalak-e meg, de ezt inkább magamra értettem, mert tudom, milyen tudok lenni itthon és ha elmegyek :o(