2011. július 27., szerda

Alpaka kardigán

Anyósom, Márti mama névnapjára készült ez a kardigán.
Jó sok fonalat megevett, de szerettem kötni.
Lehet, hogy még egy gombnyit hozzákötök az aljához, én úgy érzem lehetne egy picit hosszabb.
Nem találtam szép halvány rózsaszín gombokat hozzá egyik rövid áru boltban sem, így igazi halvány (azért sötétebb a képen, mert vizes) fagombokat kapott. Nekem tetszik így is. Sőt. Nekem a természetes dolgok jobban tetszenek!
Remélem mamának is tetszeni fog!

Minta: raglán rizs gallérral és passzéval
Fonal: Alpaka (40% alpaka, 40% gyapjú, 20% akril) Ágitól
Tű: passzé: 4,5-es knit pro, ujja passzéja 3,5-es, de az alját is 3,5-essel fogom megkötni, mert így kicsi kiáll
Súlya: 625 gramm



1 megjegyzés:

Macus írta...

Szerintem nagyon jó. Látom, bírod ezt a raglánt... :))
Vikinek hamarosan kötnöm kell, lehet, hogy ezt a fazont választom én is.