2011. július 2., szombat

Lengyelországban jártunk

múlt héten a Zalaegerszegi Városi Fúvószenekarral.
Nagyon jól éreztük magunkat. Beszéljenek a képek!

Krakkó főterén rögtön megtaláltam a nekem való fotóalanyt. :)

A szobánk előtti folyosón:

Itt fogadtak bennünket első este:


Chestohowa

II. János Pál pápa "megáldott" minket. (remélem)


 Barátnőmmel örvendezünk, hogy esőben menetelhetünk. :)
 És esőben meneteltünk:
 Visegrádi találkozó Starokrzepicében:
 Tényleg finom volt a kaja. Főleg délután 5-kor a reggel 8-kor elfogyasztott reggeli után.
 Este 10 körül koncert utáni hangszertisztogatás:
 Virágbolt bejárata Krzepicében:
 Klarinétos szekció - trombitás karmesterrel kiegészülve :) - Krzepice főterén


Ezekért a nadrágokért iszonyatosan oda voltam!
 Macibolt Krakkóban (persze a macik aranyárban voltak...)

 Krakkó főterén:
 Krakkóban is találtunk kollegákat. :)

2 megjegyzés:

Irenka írta...

Szép helyen fújtátok. Az a fonalbombázott keró nagyon jó. Hogy-hogy csak így, tétlen kezekkel üldögélsz a folyosón? :)

Mázsa Viki írta...

Épp csak lecsüccsentem egy fotó kedvéért, már indultunk is tovább. :) De nem volt mindig tétlen a kezem, horgoltam is keveset. Amit aztán lebontottam. Éppen csak hogy ne unatkozzak.