2012. február 8., szerda

Gyapjú peluskülső

Minta: WHW Plain Wrap by Ruth Garcia
Fonal: saját festésű 2 ágú Rikker féle merino gyapjú
Tű: 3-as knit pro
Súly: 52 gramm
Méret: újszülött
Elkészítési idő: fél nap - gyerek mellett nudlikészítés és szánkózás közben :)


Bár az eredeti mintán tépőzár van, én majd snappi kapoccsal fogatom össze, most ennek híján biztostűt használtam.
Elöl elég furán áll, és elég nehezen ért össze, de az én igazi újszülöttemnek valószínűleg remélhetőleg nem lesz ilyen vaskos dereka. :)

A babán hátulról. Itt tökéletesen áll.


Baba nélkül összehajtva. Sajnos az eleje kicsit olajos, beakadt a fonal a forgószék kerekébe, és lusta voltam kivágni azt a darabot. :S


Pelus szétnyitva...


Itt pedig a bátyussal! :) Most elképzeltem igazinak a játékbabát, milyen aranyosak lesznek majd együtt. ;)

7 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Viki, lehet, hogy hülyeség, de az jutott eszembe, hogy össze lehetne-e fogatni olyan kapcsokkal, mint a fáslit szokták? jkét kis kapocs, ami beleakad az anyagba, középen meg gumi. Gyógyszertárban lehet kapni.

Mázsa Viki írta...

De biztos, hogy össze lehet fogatni azzal is, de a snappi még alul középen is beakad, biztosabban tart...

Tündérlátta írta...

Nagyon szép!! Én pont azon gondolkozom, hogy mikortól kezdjem a moshatózást..

Mázsa Viki írta...

Köszönöm! Én is azon gondolkozom, úgy tervezem, hogy amint hazahozom a kórházból, aztán lehet, hogy csak a köldökcsonk leesése után. De mint eddig minden tervem dugába dőlt, ez sem biztos, majd ahogy alakul. Csabikánál sajnos csak 2 éves korában ismerkedtem meg a mosható pelussal, így nem sokat tudtuk használni...

Namata írta...

Nagyon aranyos lett a peluskülsőd !Szép lett a színe is .Biztosan kényelmesebb lesz a gyerkőcnek , mint a műanyag cuccok .
Neked a kétágúd nem volt szöszös ?Tavaly ősszel vettem én is és nem győztem szedegetni a bökőket .

Mázsa Viki írta...

Dehogynem, amikor gombócoltam fel, már fájt az ujjam annyi bökőt kicsipkedtem, de még most is, kötés közben szedegetem, kb. 100 méterenként. Én akkor megfogadtam, hogy onnan többet nem rendelek...
Igen, kényelmesebb lesz a pelus. Csabi most szokott le VÉGRE, csak éjszakára kellett neki már 2 éve, de ő maga kérte, hogy a textilt adjam rá.

Annamari írta...

Én nem használnék snappit gyapjúkülsőknél, félek attól, hogy szétszedi a szálat...