2012. február 16., csütörtök

Újszülött pelus

Az előző varrott pelenkák egy 62-74-es méretű szabásminta alapján készültek. Gondoltam, hogy hatalmasak lesznek, hiszen amiket a 80-86-os méretű szabásminta alapján készítettem még Csabikának, azok most, a 110-es méretére és a 18,5 kg-os popójára is jók voltak.
Tehát kerestem egy igazán újszülött méretű szabásmintát innen és megvarrtam.
Úgy tűnik Nefelejcs Fifi-re tökéletesen passzol, remélem a kis újszülött Csemetémre is jó lesz.

Külső fele frottír, belső fele vízzáró pul, belül a mintás anyag puha flanel.
Zsebes fazon. A töltet majd bambusz betét lesz.
A mamami-s lányok szerveztek bambusz anyag rendelést egyenesen Kínából én is beszálltam. Kb. áprilisra ér ide, de alig várom, körbevarrom az egész lakást bambusszal. :D

Ma megkaptuk az AFP vérvétel eredményét, negatív. :) Nagyon várom az ultrahangot, 27-én lesz...


Az újszülött méret a 62-74-es mellett....:S


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fantasztikusan ügyes vagy! Le a kalappal!
És hány darabot fogsz méretenként varrni?

Mázsa Viki írta...

Köszi! :)
Hát, azt mondják 2-3 naponkénti mosással kb. 20 db kell.... :O
De úgysem tudom megállni, közben veszegetek is gyönyörű szép gyáriakat...

Névtelen írta...

És papírpelust nem is akarsz használni?

Mázsa Viki írta...

Nem tervezem! Ha netán mégis kell, akkor biológiailag lebomlót.