2012. május 23., szerda

Gyapjú külsők és pelenkazsák(ok)

Ismét kötöttem 2 gyapjúkülsőt. A lila átmenetes 2 ágú tolnai, a másik saját festésű, fonású. A zöldes részt előszálból fontam kéziorsón, a lilásat szalaggyapjúból rokkán.
A festéklé mindkét esetben ételfestékből készült.
Be is lanolinoztam, remélem jól, bár amilyen puha, el nem tudom képzelni, hogy a lyukakon nem folyik ki a pisi. Pedig állítólag a legjobb vízzáró....majd meglátjuk.





Pelenkazsákot is varrtam a maradék vízzáró PUL anyagból, amiből pelenkára már nem futotta. Minike, 1 használt mosható pelust bele lehet súvasztani...
A new generation Pop-in zsákot pedig kicsit átalakítottam. Gumis összehúzókája volt, amit csak húztam, húztam, húztam, de a zsák szája nem akart kisebb lenni. Így szépen kihúztam, és varrtam bele egy zipzárt...probléma megoldva.



2 megjegyzés:

Macus írta...

Nagyon nagy ott a készülődés, úgy látom. :)))

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy! Olyan jó látni, ahogy készülődsz :)