2010. augusztus 26., csütörtök

Szappan és papucs

Szappant készítettem. Drága Kera kisegített pár recepttel és végre én is tudtam IGAZI szappant készíteni. Amilyen receptem volt, korántsem nevezhető jó minőségű szappannak. De ezek igaziak lettek. Ez az első 2 adag, de annyira könnyű készíteni, és olyan gyorsan megvan, és annyi félét akarok... ma vásárolok körömvirágot, és narancsos-fahéjas szappant szeretnék. (a körömvirág extra ápolást és szép sárga színt ad neki)


Bal oldalon, és a figurásak kókuszos-csokisak a férjemnek kiengesztelésül, amiért vettem egy botmixert. A jobb oldali hasábokban van cickafark, kövirózsa, jázmin illóolaj. Ezek anyukámnak készültek, a kövirózsa bőrhalványító hatása miatt. A cickafark szappan pedig nekem nagyon bejött, úgy gondolom egy nő háztartsásából sem hiányozhat. Én pl. úgy vettem észre, hogy még az izzadást is mérsékli kicsit. Lehet, hogy én képzelem így, de az a fontos, amiben hiszünk. A jobb alsó sarokban a kis virág alakú, és fölötte a muffin formában nagymamámnak készült gyöngyvirág illóolajjal, imádja. Ebben semmi más nincs. Az extra ápolást a kókuszosokban a shea vaj, a többiben lenmagolaj adja.

A másik nagy örömöm tegnapra ez a papucs:



Ásványokkal van kirakva (a leírás ellenére nem csak jadeköves papucs, mert az csak a zöld benne. De most meg nem mondom a többi milyen kő). Jótékonyan masszírozza a talp reflexzónáit. Egy bajom van csak vele, hogy naponta max. 15 percet szabad használni, mert nem szabad állandóan stimulálni a reflexpontokat. :(  Pedig jóóóóó, és tényleg azok a pontok fájtak, ahol problémám van, pl. a szememnél. (szemüveget hordok)
Anyukám is kipróbálta, neki is a szeménél fájt (most sokat romlott a szeme) és a szívénél. :(
Mindenesetre nagyon szuper kis papucs, rögtön beleszerettem, ahogy megláttam. Valamint én hiszek az ásványterápiában, rendszeresen használom őket. Mikor mire. Most pl. újra elkezdtem használni a krizoprázomat, mert nagyon szeretnénk kistestvért.
Ha igény van rá, írok részletesebben is a kövek gyógyító hatásáról.
Na de nem evezek messzebb vizekre, mert ha egyszer elkap a gépszíj, csak mondom-mondom-mondom a magamét. :)
Szép napot!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kár, hogy nem lehet ezeket megenni :D