2010. október 14., csütörtök

Csipkebogyó-rózsa-hibiszkusz szappan


Látjátok ezt a kis részletet a terítőmből? Erdélyből hozta nekem ajándékba a legkedvesebb hévízi volt munkatársam, Böbe. Nagyon szeretem. A terítőt is és Böbét is. :)

Van kecsketejem! A piacon sikerült szerezni. Nagyon rossz, olyan íze van a számban, mint az igazi gyapjú mamusz szaga. Na ezt jól megaszontam, de én azt érzem a számban. Sőt, olyan ízűt is "büfiztem" tőle. Ittam már kecsketejet, de az nem volt rossz, sőt. Pedig anno azt frissen hozták át a szomszédból. Úgyhogy rögtön el fogom használni szappannak! Még nem tudom milyen lesz belőle, az intim szappan még mindig nem készült el, úgyhogy szerintem az. Meg levendulásat is kavarintok, hogy a kisgyermekeseknek is meg legyen az öröme. Én legalábbis előszeretettel használom gyereknek a levendulásat.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jól hangzik és nagyon ügyes vagy:)
Díjat kaptál tőlem, gyere érte:)