2010. október 9., szombat

Varrtam

Ha már egyszer nem mehettem el Pécsre Ági fonalas bulijába, így itthon vígasztaltam magam egy kis varrással.

Csabesznak készült egy börtön overall. Na jó, ez viccnek is rossz, de tényleg úgy néz ki benne a Kincsem, mint egy rab. Plüss kezes-lábas pizsi. Még nincs kész, mert nincs itthon akkora zip-záram. Vagy túl rövid, vagy túl hosszú. Majd hétfőn veszünk.
Egy Kenguru Goldos pizsiről másoltam, csak erre lusta voltam passzét varrni, inkább gumit húztam a kezébe, lábába. Szerintem így még aranyosabb is. Szeretem ezeket az overallokat, mert Csabesz mindig kitakarózik és annyit ficereg, hogy a hagyományos pizsamákból az egész dereka kint van.


A gyerekem nagyon szeret gombászni járni. Megenni is, de szedni jobban. Ezt anyósoméktól örökölte, ők is ha tehetik, mindig elmennek. Én is szeretem, megnyugtat, a természetben vagyunk és együtt a család. Az egyik webáruházban találtam ezt a szép gombás anyagot (a sütőtökössel együtt), és mivel most lesz anyósom születésnapja, gyorsan rendeltem az anyagból, varrtam neki terítőt. Persze, hogy kisfiam is lecsapott rá, neki is kell terítő. Maradt még annyi anyag, hogy varrtam neki egy kis kötényt, mindig az enyémben mászkál. Még nem látta, alszik. Kiváncsi vagyok mennyire örül neki. :)




Végül: rájöttem, hogy nekem nem kell semmi ahhoz, hogy kukacoljak. Eddig a talpakat hajtottam, de az én gépemhez nem lehet kapni. Már említettem, hogy rugós tűt vettem, de az 800 ft, nagyon nem éri meg. A stoppoló talppal sem tudok, akkor már nem tudom húzni az anyagot. Úgyhogy egyszerűen jól fellazítom a felső talpnyomást, leveszem a talpat, és kész. Már kukacolok is. És egyetlen-egyszer sem gyűrte be a cérnát, ment, mint a karikacsapás.



Persze ez a kis virág sem lett szép. De úgy gondolom, hogy aki nem tud szépen rajzolni sem, az ne várjon el a szabad gépi tűzésben sem művészi alkotásokat! Most mondhatnám azt mentségemre, hogy pici az anyag, alig tudtam megfogni, meg hogy még csak másodszor próbálkoztam vele. Majd meglátjuk hogy megy, ha gyakorlom egy kicsit.

A vaterán vettem 1 méter ikeás anyagot, nagyon jól néz ki. Ha az megérkezik, neki is állok egy táskának, már régen szerettem volna varrni, de nem volt itthon semmi hozzá való anyag.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy! Nagyon jó lett a pizsama és aranyos a kötény.Ezek a pizsik nagyon praktikusak, Rhea is ilyen polár kezeslábasban alszik.
Pirulva vallom be, én nem tudok kukacolni,azt sem tudom hogy állítsam be a gépet. Így ha kell, akkor kézzel hímzek.