2010. október 7., csütörtök

Mostanában...

...nem sok jó dolog történt velük, ezért is hallgattam ennyire. Meg azért is, mert nem volt mit mutatnom. A kötésekkel nem nagyon haladok. Varrnivalók is várnak rám, azokkal sem haladok, pedig rengeteg ötletem van.

Nincs is sok kedvem írni. :(

Szombaton a 10 éves érettségi találkozónkon voltam Veszprémben. 9 főből csak 5-en mentünk el, plusz osztályfőnökünk Lujzi néni. Annak ellenére, hogy kevesen voltunk, nagyon jól éreztük magunkat. :)


(most teszek fel magamról először ilyen nagyon meghízott fotót. :( de már nem szégyenlem...)


Varrtam egy sütőtökös terítőt "Csabikának", meg 1-1 gombásat Anyósom szülinapjára, meg Anyukámnak csak úgy. A gombásról nincs fotó, be is mérgedtem kicsit, mert a megrendelt anyag végétől visszafelé kb. 30-40 centire hibás. Most reklamáltam. Pont beleesett az egyik terítőbe. :(


A sütőtökösnek nagyon örült kis gazdája :) Ha már kisajátította...
A szája tele van kiflivel. :) Szó szerint teli szájjal vigyorog!



Borzasztóan tetszett ez az anyag, de így az asztalon már kicsit sok. Nem baj, ha már egyszer megvettem és megvarrtam, használjuk.

Nincsenek megjegyzések: