2011. augusztus 12., péntek

Átmeneti sapka

Kicsit csalódtam ebben a fonalban. Lehet, hogy azért csalódtam ekkorát, mert amikor megláttam a honlapon, totál beleszerelmesedtem. Nekem sokkal jobban tetszett a honlapon a pasztelesebb szín.
Azért így sem rossz, csak nekem nem tetszik. :(
Szerintem Csabikának sem. Még van egy gombóc, azért megkötöm a hozzá való kesztyűt is, ahogy eredetileg elképzeltem. Majd ha megyünk valahova, úgyis felveszi Csabi. Már mondta is, hogy 5 ujjasat szeretne, hogy tudjon benne "dolgozni".

Fonal: Zehner vier ombré a Shoppel Wolle-tól
Súly: 36 gramm
Tű: passzé és teteje 3,5-es zoknitű, a többi 4,5-es bambusz zoknitű


4 megjegyzés:

Macus írta...

A fiatalúr kicsit morci. Nem volt kedve modellkedni?

Névtelen írta...

Édes a lebiggyedő szájjal:)Szerintem nem rossz a sapi:)

Mázsa Viki írta...

Hát persze, szokás szerint nem volt kedve fotózkodni. CSak úgy volt hajlandó, hogy az Apja ígért neki fúrót. :)

Hát igen, egyébként nem lenne rossz a sapi, ha ilyen színeket szerettem volna... Bár tény, hogy így fiúsabb.

Jutka írta...

Imádom Csabi durcás képét!
Nekem a sapi is tetszik, de nem én viselem.