2011. augusztus 3., szerda

Csabesz kardigán

Ezt a fotót most nagyon nem akarta Csabi, de én igen, mielőtt kiöblítettem a kardigánját.
Azt mondta nem veszi fel, nem fotózhatom le, és nem tetszik neki. Pedig olyan, mint Apé. :) Csak fordítva vannak a színek.
Most szárad a kardi, bezzeg most simogatja és mondja, hogy "hú de szép lett ez a kardigán".
Még szeretnénk rá egy verdás címkét varrni, de természetesen a megyeszékhelyünkön ezt sem lehet kapni.
Zipzár sem volt egyik rövidáru boltban sem pont hozzá passzoló sem színben, sem méretben. Ez a 40 centis, kicsit rövid. A 45 centis hosszú...





Minta: sima raglán Fonal: 100% merino gyapjú Ágitól
Tű: 4-es knit pro, ujja 4,5-es bambusz, passzé 3,5-es
Súly: Nem egészen 25 dkg. 4,5 gombóc ment bele

5 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon jól áll a Kislegénynek!

Macus írta...

A kardi szép. A modellkedést meg nem mindig akarják, ez van. :))

Jutka írta...

Sírós kisfiús fotótól nem is láttam a kardigán szépségét, imádni való az apu melletti képen:))

Zsupszi írta...

Szerintem ezeknek a szétszedhető cipzáraknak 5 cm-ként változik a hossza, ha kettő közötti kell, akkor rövidíteni kell a cipzárat. Vagy pedig ahhoz méretezed a kardigánt :)

Egy angol tutorialt találtam: http://www.fashion-incubator.com/archive/shorten_a_separating_zipper/ . A lényeg pont nincs már rajta, csak a megjegyzésben írja, hogy a végét csak egyszerűen be/le kell varrni, nem fog lejönni a cipzárkocsi.

Különben nagyon jól áll Csabinak a kardigán, szép lett!

Mázsa Viki írta...

Köszönjük Lányok!
Zsupszi, köszönöm a linket.
Igen, én is gondoltam rá, hogy levágom vagy visszahajtom a zipzárt, de nem szórakoztam vele. Legközelebb max. a kardigánt kötöm 1-2 centivel hosszabbra, legalább tovább tudja hordani a Gyermek. :)