2011. augusztus 23., kedd

Végre rend van!

Azt azért nem írom, hogy megszépültünk, bár ahhoz képest, hogy ez egy ideiglenes lakás, most mondom azt, hogy végre mindennek megvan a helye és rend van! (4 éve élünk itt :))
Jövőre elkezdenénk építeni a házikónkat, addig ez az otthonunk, és most tényleg úgy érzem, hogy OTTHON. Ha nem szeretnénk kertes házat, el tudnám itt képzelni a hátralévőt.



                           Ezt a polcot Apuci készítette, hogy ez a rengeteg játék végre elkerüljön
                                               
                             innét: Most az elliptikus tréneremet csúsztattam be jobban a sarokba.
A tv állvány az ajtó mögül kikerült, ide nekem a kézimunka sarkomba, az erkélyablak alá, fotelkám mellé. Tele is pakoltam fonalakkal, és jelentem, végre az ÖSSZES fonalam szekrényben van, mindnek megvan a maga helye!!! (nem ebben a szekrénykében van az összes fonalam, hanem még 2 hasonló méretű helyen)

Az üvegasztalról is lepakoltam Csabesz cuccait, most (még) ott is rend van, mögötte a szövőkeretem, de az szerintem jól mutat ott. :)

Az erkélyen pedig a biopamut asztalterítőmön (amit Apától kaptam) szárad a vasárnap szedett rókagomba. :)

Nem unatkoztam a hétvégén!!! Vasárnap este fél 10-kor még sütit sütöttem Apának, amit elvitt magával a dolgozóba...de szívesen teszem neki, mert megérdemli!!!


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép lett:)

Én is mindig rendezkedek:) Most végeztem a szekrény rendbetételével. Az ellipszis tréner nagyon érdekelne, de attól félek, arra a sorsra jutna, mint a szobabiciklim, ami a sarokban porosodik és csak a helyet foglalja:):)

peony írta...

Szép lett :-)
Ha az én fonalaim elférnek a fonalaid ekkora szekrénykében...

Mázsa Viki írta...

Köszönöm lányok!
Pat, ma használtam a trénert. Muszáj rávennem magam, mert tunyulok... bár ilyen melegben...

Anett, nem ekkora szekrénykében vannak a fonalaim, itt csak 1 része, még 2 ilyenben van a többi. ;-)

Kormica írta...

Ó, mikor tudom végre leírni én is ezt a címet??? Mostanában biztos nem :/
Ügyes vagy Viki, hogy neked már sikerült!
A trénerrel nekem is hasonló tapasztalataim vannak, mint nektek :) Már a lakás közepére is betettem, de akkor sem használtam sűrűbben :( A gyerekek viszont igen :)