2010. szeptember 9., csütörtök

Átverve

Szegény kisfiamat ma egész nap átvertem, de csakis a jó cél érdekében.
Először is, megpróbáltam ma újra ráadni a natúr gyapjú kardigánt. Gondoltam teszek egy utolsó kísérletet. Természetesen nem akarta felvenni, mikoris hirtelen bekattant, mit mondjak neki. Ez nem az kisfiam, a másikat már odaadtuk Zolikának. Lám, felvette, és olyan édes volt benne!

A második: beteg lett a kis drágám, éjszaka egyik pillanatról a másikra elkezdett szörcsögni, meg köhögni. El van dugulva a kis nózija. Főztem neki hársfateát. Természetesen bögréből nem itta meg, azt mondta ez nem finom. Cumisüvegből sem. Viszont imád fél literes ásványvizes üvegből inni. Most issza belőle kb. a 2. deci teát. És a kommentje: nyámi de finom. Ennyit erről.

Most dagasztom a gépben a magvas kenyérkémet, hosszú idő után most sütök először. Időnként rám tör, hogy mostantól magam készítek mindent, de nem mindig van rá energiám. Sokáig csak a saját sütésűt ettük, még Apa is azt vitte magával, de szégyen gyalázat, kicsit ellustultam, amióta kötök. De most újra fogadalmat teszek. :) Szeretik a fiúk is, nincs benne semmi adalékanyag, tehát igenis én fogom sütni, punktum!

Az előbb varrtam 1 melegítőnacit. Nagyon jó pamut anyagot vettem, bolyhosat és simát. Egy bolyhos már készen van, szerencsére EGYEDÜL fel is vette Csabikám, és pont jó neki. Illetve csípőben a másikat kicsit szűkebbre kell venni, de amúgy is itthon játszósnak akarom. Na meg sok melegítőnacit kinőtt, és sok fogy egy nap, mert éppen pelusleszokóban vagyunk, és bizony sokszor még be-becsurran a pisi.
Képet nem csináltam, lusta vagyok. :( De mégis csináltam íme. A foltos pólóért elnézést. :s

1 megjegyzés:

Timici írta...

édes nagyon:o) jobbulást neki!!!!!
mára az én kisebbem is lebetegedett, kruppos köhögés:(