2010. szeptember 23., csütörtök

Tartalmas időtöltés

Leugrottunk 2 napra Zalavárra, szüleimhez. Csodálatos idő volt hétfőn, gondoltam gyorsan felpakolom a gyereket, megyünk falura, használjuk ki a jó időt.
Készült is egy csomó fotó, és egy csomó nem. :( Pedig érdemes lett volna fotóznom.
Ahogy Csabi ült az 1 éves Zozóval a lépcsőn, irtó édesek voltak. Ma délelőtt a papával a 3 gyerek, Hédi, Hanna, Csabi tolta a fűnyírót, mind a négyen tolták. Pont nem volt nálam akkor sem a fotómasina.
De készülteket most megmutatom!

Ez a fotó még hétvégén készült. Általában így szeretgetik egymást Apukájával. Jó látni, olyan szépek. Én meg csak örömködök, gyönyörködök bennük!

Itt az új, tűzoltó autós gumicsizmáját mutogatja. Zalaváron ki is használja rendesen!

A - nemsokára - 91 éves Dédimamával ebédelnek. Nagyon aranyosak! :)




Végre van fotó együtt a bátyám ikerlánykáival, Hédikével és Hannácskával. Csak 3 hónappal idősebb náluk Csabi és nagyon nagy az egyetértés, együtt huncutkodnak, gazemberkednek. Látszik nem? Csuda figurák, imádom őket!
A Kis-Balaton ház mellett van egy szuper játszótér, tele nem hagyományos játékokkal. Ez pl. egy "vízerőmű". A kútból ki lehet pumpálni a vizet, belefolyik a tartályba, onnan a "vízimalomba", ami aztán a fúróhoz vezet. Nagyon jó, én is eljátszottam vele egy darabig. Csabi is borzasztóan élvezte.



















 Meglátogattuk a Millennium Emlékművet is, ami most készült el, és pár hete avatták fel. Sajnos akkor nem lehettünk ott, szakadt az eső és akkor voltunk nagyon betegek. Most szép időben bepótoltuk.
Az emlékmű kívülről és belülről. Mi csak tulipános háznak hívjuk, engem valamiért egy tulipánra emlékeztet.

Hát mára ennyi. Meglehetősen tartalmas volt ez a 2 nap. Kötni persze nem sokat tudtam, de sebaj, majd itthon bepótolom. :)

2 megjegyzés:

Macus írta...

látom, jól telt az idő Zalaváron. Nagyon édesek a gyerekek. :)

nöné írta...

Aranyos a bejegyzésed, a fotók pedig roppant beszédesek! Az összes aprónép tünemény!