2010. november 1., hétfő

Akár kollekció is lehetne...

...de a mei tai a miénk.
Szorgoskodtam a hétvégén, mert már múlt hétfőre megígértem Zsuzsinak, hogy elküldöm a csomagját. Csak ma lettem kész. :(
De ma mindennel.



Itt van a teljes kollekció.


Neszeszer,


belülről. Most készítettem először, és a zipzár nem is lett szép, még meg kell tanulnom hogy kell ebbe szépen belevarrni.


Szintén életem első ökoszatyra, és nagyon büszke vagyok rá, még ha nem is lett tökéletes, de nekem nagyon tetszik. Szerintem egy eléggé elfogadható kukacolást végeztem rajta, kezdek belejönni.


Így fest szétnyitva. Persze a nyílásánál a behajtást nem számoltam hozzá, amikor rávarrtam a csipkebogyós anyagot, ezért nem lett középen, de így is jól funkcionál.


A saját madaras táskám mintájára készült ez a virágos. A belseje is ugyanolyan, nem is fotóztam le külön.


Készült egy mei tai is, mert a babakocsit már kitettük az autóból, ha hosszabb sétára megyünk, akkor pedig felkéretőzik az ölembe a porontyom, és őszintén szólva nehezen bírom cipelni a 15 kilóját.


Érdekes, hogy nekem könnyebben beért a kötő, mint a nálam sokkal vékonyabb Emberemnek. Aztán rájöttünk, hogy neki a DALIÁS válla miatt nem ért be annyira. :) Nekem meg puha a hasam, jobban meg tudom húzni. :s


Hátulról így néz ki. Persze csak alkalmi modell volt Apa, mert ő inkább kézben viszi ám a gyereket. Pedig olyan jól néztek ki, meg élvezték is a fényképezést. :) Aranyosak voltak nagyon!!!

Nincsenek megjegyzések: