2010. november 8., hétfő

Szépséges fonalak Ágitól!

Ma ismét csomagot kaptam Ágitól. Rögtön beleszerelmesedtem ezekbe a fonalakba.


A bal oldali mustból és a jobb oldali korai cseresznyéből magamnak készül majd egy csíkos pulóver, a fenti moszatból pedig "megkezdődött" egy szerelemkötés. Ugyanis reggel 9 körül hozta a postás a csomagot, és már majdnem félig kész van Csabika pulcsija. Annyira jó kötni ezt a fonalat, annyira jó a tapintása, és annyira jó ránézni a már megkötött részre! Harisnyakötéssel készítem, úgy gondolom felesleges lenne hozzá bármilyen minta is!
Lehet, hogy holnap már mutatom is a kész pulcsit?
A 2 gombolyagból kiálló 40 cm-es bambusz körkötőtűvel kötöm körbe. Ezeket is Ágitól vettem, ugyanis a mi kis megyeszékhelyünkön nem találtam 40 cm-es körkötőtűt. :s

Tegnap végre elkészült ApaCsabi pulcsijának is a "teste". Most pihentetem kicsit, aztán jönnek az ujjai. De hétvégére azokkal is elkészülök. Majd mutogatok, aztán elmondom mit nem így csináltam volna, de már lusta voltam bontani. Végülis nem rossz, Apának tetszik (vagy csak nem merte mondani, hogy nem-de nem így ismerem). Mini garbó szerű nyaka lett, aminek mondjuk Apa örült is, mert jön a hideg!

4 megjegyzés:

Macus írta...

Nagyon szépek! Az enyémek is jönnek hamarosan.
Szerintem is nagyon jó kötni azt a fonalat.

nöné írta...

Hányas tűvel böködök? Szép színűek, tetszenek.

nöné írta...

bocsi, böködöl:o)

Mázsa Viki írta...

Macus, ha tehetném az összeset megvenném, sőt majdnem az összes fonalamat odaadnám érte...de csak majdnem!

Gyöngyi, kisebb tűvel böködöm, mint kéne, elvileg 8-9-eset ajánl hozzá Ági, de mivel csak 4-es és 6-os 40 cm-es körkötőtűm van, 4-essel kötöttem a passzét, 6-ossal folytatom. A 6-os már nem rossz hozzá. Jó tömör, MELEG pulcsi lesz belőle!