2010. november 10., szerda

Moszat pulcsi és a trükk!

Kész van a moszat pulcsi. Az első ujját csupán 2x bontottam le, sehogy nem tetszett, aztán így hagytam.
Nem tudom miért, de az én kicsi fiam az általam kötött darabokat nem akarja felvenni. Viszont odavan a C&A-s ruhákért. Így hát készítettem egy címkét, belevarrtam a nyakába, és rátettem egy C&A-s árcédulát is, hogy "hiteles" legyen. Beletettem a zacsijába, holnap neki adom, hogy nézze meg mit vettem.
Kiváncsian várom hogy reagál. De félek tőle, hogy azt kapom: ez nekem nem tetszik. :(
Pedig aranyos, és jó meleg darab lett!



4 megjegyzés:

Timi írta...

Remélem, tetszeni fog neki, mert nagyon szép lett! Később majd esetleg trükk nélkül is... Marci sem szeretett mostanáig semmit, amit én kötöttem, mert szerinte minden fonal szúr, de most lelkesen várja a sálját és válogatja hozzá a színeket :)

Névtelen írta...

Nagyon szép lett!Az ujja is nagyon jól sikerült!

Robin sem szereti amit én kötök neki,csak a bolti cuccokért rajong:(
Így csak Rheának kötök-horgolok, Ő még nem tud tiltakozni ellene.:)))

Macus írta...

Nagyon szép lett a pulcsi. :))

nöné írta...

Nagyon aranyos lett!
Nálunk a kisebbikem (18 éves) nem szereti a kötötteket, nemhogy az én általam készítettet, még a boltit sem. Így marad a nagyobbik, ő szereti:o) Ki érti ezt?