2010. november 2., kedd

Kukacolóóóóó!!!

Nézzétek csak mit vettem ma? Még nem tudom tökéletesen feltenni a talpat, alig jöttem rá hogy kell, meg ha meglöktem leesett, gondolom jobban meg kell szorítanom, de így is tudtam vele dolgozni, és azért ez ám az igazi! Mennyivel könnyebb így, tök jó!





Csak próbának szántam ezt a darabka anyagot, de azért akkorára szabtam, hogy magamnak fog készülni belőle egy öko szatyorborító. És miért is ne, nem sikerült rosszul. :)

Beleszerettem a kukacolásba, meg irtóra felcsigázta az érdeklődésemet a patchwork készítés is! Ma meg is vettem a 200 blokk foltvarráshoz című könyvet.





Elkészültek Zsuzsi szappanjai is. Legalábbis az egyik fele, mert ezek csak karácsonyi illatúak, a fahéj dominál. A mézes-zabliszteset még nem kevertem ki, majd valamikor rászánom magam! A jobb alsó sarokban sógorom menyasszonyának készítettem "kék rózsát", az a kedvenc virága, én meg éppen találtam a szekrényben kék ételfestéket. :)

1 megjegyzés:

PETUNIA írta...

Milyen sokoldalú vagy :o)