2010. november 11., csütörtök

Címkéket gyártottam

Utólagos megjegyzés: szalagra nyomtatva egyáltalán nem tetszenek. :( De lehet, hogy nem szatén, hanem pamutszalagra fogom vasalni, meglátom, még kísérleti fázisban van.

Rengeteget agyaltam, kerestem-kutattam. Nem tudtam kitalálni semmilyen megfelelő címkét. A kötött és varrott dolgokra mást akartam.
Aztán rájöttem, hogy vannak nekem megfelelő fotóim, amiket rá tudok tenni. A szöveget is ki kellett találnom. Így emellett döntöttem. Nem tudok angolul, remélem helyes rajta az írás.

Mit gondoltok???

Természetesen tükrözve van a szöveg, hogy felvasalhassam a címkére.


Ezt a gyerek kötött holmikra gondoltam, kicsit vidámabb színekkel.


Ez egy kissé komolyabb, a rózsafa kötőtűim és gombostűk vannak rajta, a felnőtt kötöttekre.


Ez a kötőtűtartóm, a varrottakra szeretném, de ebben még nem vagyok biztos.


Ez pedig nincs tükrözve, mert a szappanokra nem teszek címkét, hanem csak karton lapra nyomtatom.

ŐSZINTE kritikákat, véleményeket kérnék!!!

5 megjegyzés:

Timi írta...

Viki, gyönyörűek. Őszintén :)

Macus írta...

Igazán "míves" darabok, nagyon tetszenek!

zazálea írta...

Szaténra biztosan nem jó, próbáld meg babapertlire, mindenképpen pamut alapú legyen. (én is ezt csinálom)
Egyébként pedig nagyon helyesek, igenis!

Mázsa Viki írta...

Köszönöm Lányok!
Rita, kipróbálom! Pamutot akartam venni, de a szatént elegánsabbnak találtam! Ezek szerint mellé nyúltam...

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszenek!!!!