2010. július 22., csütörtök

Csabi kalpagja




Elkészült Csabika kalapja, persze aludt közben, és nem ugyanolyan fonallal horgoltam, mint a lányokét. Persze, hogy nem akkora lett, pedig hozzá mértem a másikhoz. Picit kisebb, de azért még éppen jó. Próbáltam fodor nélkül csinálni, de én már vissza nem bontom, majd úgyis ki akarom kicsit keményíteni, és levasalom a szélét.


Csabi persze bőszen szorongatja a másik kalapot is, azért remélem átadja a kislányoknak!


Mindenesetre a sajátja biztosan tetszik neki, mert még a fején van, büszkén viseli. Tegnap, mikor vettük a fonalat, lelkesen mutogatta mindenkinek, hogy neki ebből horgol majd Anya kalapot. Este, mikor nekiláttam, még a biztonság kedvéért megkérdezte:


-Anya ebből nekem lesz kalap ugye? :)




Catania fonallal, szintén 4 mm-es horgolótűvel készült.

Nincsenek megjegyzések: