2010. július 18., vasárnap

Nem adom fel, míg egy darabban látsz...

Elkészült! Nem adtam fel a
dolgot! Bár a fazonja ugyan-
olyan, mint az én fejemen, csak az én kicsi fiamnak klasszisokkal jobban áll. Nem, ez a kislányos fodros kalap nem Csabikának készült, azért bohócot nem csinálok belőle, csak nagy lelkesen vállalta az alkalmi modell szerepét, és rettenetesen élvezi, most is a tükör előtt illegeti magát. Szóval nagyon örülök, hogy fel tudtam próbálni és le tudtam fotózni a kalapot. Holnap elrobogunk a fonalboltba és veszünk még egy gombolyagot, ugyanis fog készülni még egy ugyanilyen darab, és bátyám kislányai, Hédike és Hannácska lesznek az új tulajdonosok, akik Csabikánál 3 hónappal fiatalabbak, így szerencsém van, ha nekik készítek valamit, mert Csabikára fel tudom próbálni (ha hajlandó). Ők ugyanilyen tündérien mutatnak majd benne, mint Csabi. Azt pedig csak remélni tudom, hogy nekik is legalább ennyire tetszik majd!




Nincsenek megjegyzések: