2010. július 16., péntek

Horgolt kékség


Életem első horgolása ez a kék kendő. Kedden még fogalmam nem volt hogy kell horgolni, illetve csak próbálkoztam magam, de aztán csodálatosan kézimunkázó Édesanyám felvilágosított, hogy amiket én művelek, azok még rövid pálcának sem mondhatóak. Aztán tartott egy kb. 10 perces gyorstanítást, és én rögvest hozzá is kezdtem a rég áhított vállkendőm horgolásához.


Ma lett kész, le is fotóztam.

A mérete ugyan kisebb lett, mint szerettem volna, köszönhetően tapasztalatlanságomnak, türelmetlenségemnek, fonalhiányomnak (csak 4 gombolyag volt), valamint méreteimnek.

De sebaj, majd a következő.


Le is fotóztam, kigombostűztem a kanapéra, majd megjelent Csabikám, akire ráterítettem, de egy elegáns mozdulattal ledobta magáról. Majd Nefelejcs Fifit próbáltam becserkészni alkalmi modellnek, de kisfiam hasonló gyorsasággal távolította el róla a kendőt, mint saját magáról. A keze benne is maradt a képben, de legalább a kendő méretei így valamennyire kivehetőek.


100% pamut fonalból, 2,0-es horgolótűvel készítettem, 308 szemmel kezdtem.


Most bátyám ikerlánykáinak szeretnék egy kis nyári szoknyát horgolni. A mintája a babám ruhája lesz, még anyukám horgolta kislánykoromban, azóta féltve őrizgettem. Lám, most jó szolgálatot tesz. Csak ne lennék olyan béna (még), mert valahogy sehogy nem bírok rájönni, hogy álljak neki.

De majd ha megyünk haza, anyukám megmutatja. Addig is szorgalmasan próbálkozok. Ha lesznek fotók, felteszem!

Nincsenek megjegyzések: