2010. július 26., hétfő

Pakkot kaptam...

...méghozzá Rikkeréktől. Az elsőt. És én annyira, de annyira be vagyok sózva!!! Csodálatosak ezek a fonalak, álmomban nem gondoltam volna, hogy ennyire puhák!
Az előfonal minta meg valami hihetetlen. Már álmodozok is, hogy miből fog állni a következő rendelésem! Csak ne Gyes-t kapnék, mert abból nemigen ugrabugrálhatok.
A nyers fonalból kardigán készül Csabikának, meg sapka is hozzá. A zöld színátmenetesből szintén valami Csabikámnak, a lila színátmenetes pedig az enyém!!! 40 dkg-t kértem belőle, tehát bőven elég lesz egy beleburkolózós kendőnek. Legalábbis annak terveztem, csak még meg kellene tanulnom háromszögletű kendőt kötni, a szögletes már nagyon megy!
Apropó, szögletes, a Vénusz stólám egyik felével tegnap elkészültem, ma elkezdtem a másik felét, gyorsan meglesz, közben szerintem kicsi pihenésnek nekilátok a zöldből kardigánnak.
Na, megyek is tovább gyönyörködni a fonalaimban.
Remélem hamarosan megérkeznek a Cataniáim is, amiket ócccsó pénzért teszveszeltem!

Nincsenek megjegyzések: