2010. július 18., vasárnap

Elfuserált kalapom-pom-pom







1 nap alatt készen lettem volna a kalapommal, ha közben nem rontom el. Egyszer már visszabontottam, mert túl nagynak találtam. Aztán mire eljutottam a fodros széléig, kiderült, hogy még mindig nagy.


Anyukám figyelmeztetett, hogy vigyázzak, ha túl sokat szaporítok a karimájánál, fodros lesz. Na én szándékosan nem vigyáztam, mert gondoltam egy igazi nyári kalap milyen jól néz ki, ha fodros. Igen ám, de az én fejemen elég kevés sapka, kalap áll jól, ezzel a fodorral meg úgy néztem ki, mint egy fejőnő. Mérgemben visszabontottam szinte az egészet, még egy sorral kisebbre, mint tegnap, így talán a méret jó lesz, meg majd kevesebbet szaporítok, hogy ne legyen ilyen idétlen fodros, és talán kicsit hosszabbra horgolom. Csak a fonalam nem biztos, hogy elég lesz, pedig elvileg 10 dkg-nak elégnek kellene lenni. De holnap már nyitva lesz a fonalbolt.
Mellesleg nem biztos, hogy ez a szín éppen a megfelelő választás nekem. Hát, azt hiszem úgy ahogy van, ezzel a kalappal mellényúltam. Max. csinálok belőle a kislányoknak 1-1-t.


Egyébként Anchor Magicline 1502-es fonalból, 4-es horgolótűvel készül(t)(ne)-fog készülni.

Nincsenek megjegyzések: